Full-Gas - Touratech Hungary Team a Bamakón - felkészülés

   
   
   

Megyünk a Bamakóra! De miért is? Mert mi még az a rigabütyköléssel motorozni kezdő korosztály vagyunk, amivel szorosan összefügg, hogy a Dakar gondolatától sem tudunk szabdulni, immár vagy 3 évtizede. Pedig annak aztán  - lássuk be - nem sok realitása van. Így maradt számunkra a Bamakó, ahol játszhatjuk a saját Dakarunkat...

A csapat: Full-Gas - Touratech Hungary Team
motorosok:

Erdős Tamás - Suzuki DRZ400S "Rally"

Marton András - KTM EXC530 "Adventure"

Sulyok István - Suzuki DRZ400S "Rally"

 

 A szervizkamionban (Mitsubishi L200):

Sulyok Gyurci

Martonné Gaál Gyöngy

 

Az idei "kirándulás" egyikünknek sem az első afriaki kalandja lesz, így úgy döntöttünk, hogy az idén a Bamakó az élménymotorozás és nem feltétlenül a színtiszta kalandozásról fog szólni.

 
   

 A kísérőautó funkciója tehát az, hogy a csomagok cipelésének-  és az egyedül vagyunk a sivatagban egy motorral érzés terhét levegye a vállunkról, mi pedig nyugodtan képzelhessük magunkat Peterhanselnek, Oriolinak és Jordi Arcaronsnak.  (Ők megvannak?)
Ennek megfelelően választottunk járműveket is. Bár azon szerencsések közé tartozunk, akik akár BMW R1200GS-ekkel, vagy komolyabb rally motorokkal is mehetnénk, a fenti céloknak sokkal jobban megfelel a két DRZ400 és a KTM530. A DRZ rendkívüli megbízhatóságát saját bőrünkön tapasztaltuk már az elmúlt majd másfél évtizedben, és ahhoz képest, hogy könnyed és évezetes motorozásra is jó, közel sem fáraszt le annyira, mint egy keményebb rally motor, pl. G450X Rally. Bandi motorválasztása (KTM EXC530) pedig egy másik sztori. Folyt. köv.